This is one of our favorite songs to go through colours in the red class but also in Year 1.
Esta es una de nuestras canciones favoritas para revisar los colores, tanto en la clase roja como en 1º.
This is one of our favorite songs to go through colours in the red class but also in Year 1.
Esta es una de nuestras canciones favoritas para revisar los colores, tanto en la clase roja como en 1º.
In Year 1 the children are learning essential vocabulary to enable them to function in mainly the English language in the class. We have been learning the names of the following classroom objects through songs and games: scissors, gluestick, paper, book, notebook, rubber, paint, crayons, markers, bookbag.
En la clase de 1º los niños y niñas están aprendiendo el vocabulario esencial para permitir que funcionen mayormente en inglés en la clase. Estamos en proceso de aprender los nombres de los siguientes objetos al través de canciones y juegos: tijeras, barra de pegamento, regla, papel, libro, cuaderno, goma, pintura, ceras, rotuladores, bolso para los libros.
In the Red Class we read the story of Handa´s Surprise, that introduces us to fruits grown in Africa as well as revise more familiar fruits.
En la clase roja leimos el cuento «La sorpresa de Handa» que nos introduce a unas frutas que se cultivan en África. También revisamos unas frutas más familiares.
This is the song we are just introducing in the Orange Class:
Specially for parents that want to sing our songs: «The Wheels on the Bus» sing along with lyrics. It is not exactly our version, but very close.